WHOEHOE.. NOG 1 DAG! - Reisverslag uit Ottoland, Nederland van Naomi Hakkesteeg - WaarBenJij.nu WHOEHOE.. NOG 1 DAG! - Reisverslag uit Ottoland, Nederland van Naomi Hakkesteeg - WaarBenJij.nu

WHOEHOE.. NOG 1 DAG!

Blijf op de hoogte en volg Naomi

27 Maart 2014 | Nederland, Ottoland

Goh, wat is de tijd hard gegaan .Eindelijk gaat het grote avontuur beginnen! En wat heb ik er zin in! De laatste inkopen heb ik gisteren nog gedaan en nu zit alles vol gepropt in de koffers. 46 kilo lijkt erg veel, totdat je je koffer mag gaan vullen. Een klasgenootje en ik doen 1 koffer (23 kilo) vol voor de kinderen daar. Met kleren, elastiekjes, ondergoed, knuffels etc. Voor de rest zijn er veel dingen die je in 3 maanden zelf ook hard nodig hebt. Het weer is nu heel wisselvallig en aan het weerbericht te zien hebben we volop storm als we aankomen.. Maaaar dat verderft de pret niet:)

Morgen vliegen we om half 11 richting Douala. We vertrekken om 6 uur hier van huis. In Antwerpen staat vaak file dus we willen liever te vroeg zijn dan te laat. Om half 6 komen we aan in Douala waar we 1 nachtje blijven en daarna een dag gaan reizen om in ons dorpje te komen. We gaan met een 'taxi' maar van verschillende verhalen zit in deze taxi geeneens een deur. Heerlijk primitief!:D De plannen zijn wel veranderd. Het stadje waar ik nu ga heet Bafut. Ook een ontzettend mooi gebied en de mensen daar spreken veel engels wat voor ons gunstig is.

Ik hoop daar internet te hebben. Wil je me volgen? Dan kan je je opgeven voor een mailinglijst. Je krijgt dan automatisch bericht als ik op deze site iets post. Ook kan me natuurlijk volgen op facebook.

Jullie horen snel wat van me, en tot over 3 maandjes!

  • 27 Maart 2014 - 17:12

    Willy:

    Heel veel plezier! Observeer, leer, maar geniet vooral van deze ervaring. Ik lees met je méé!! Groetjes

  • 27 Maart 2014 - 19:39

    Suzanne:

    Heel veel plezier Naomi! We gaan je vanuit Brandwijk natuurlijk volgen!

  • 29 Maart 2014 - 17:57

    Gerrianne:

    Chicken!

    Gezien mijn facebookloosheid, wil ik wel graag in je mailing list!

    Kus,
    Je schone zus

  • 30 Maart 2014 - 16:49

    Tonnie Sterrenburg:

    lieve Naomi heel veel plezier en kijk goed uit.

  • 31 Maart 2014 - 21:16

    Naomi Hakkesteeg:

    Willen jullie wel even je email erbij zetten? :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Naomi

Actief sinds 27 Feb. 2014
Verslag gelezen: 550
Totaal aantal bezoekers 6609

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 29 Juni 2014

Mijn stage in Afrika

Landen bezocht: